הנקה ומים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, בני בן 3 חודשים בקרוב, הוא יונק רוב הארוחות וניזון גם ממטרנה כ פעמיים ביום. מתי אוכל לתת לו מים? באיזה גיל מומלץ??
היי מירב, לא צריכים לתת מים לתינוק שיש לו גישה חופשית לשד. אם את מגבילה אותו ולא נותנת לו לינוק בכל פעם שהוא מבקש (לעומת האכלת מבקבוקים שלא מאכילים אותם כל פעם שמצייצים) אז לא צריכים לתת לו מים בכלל. אבל אם הוא לא איתך במשך היום והוא מקבל בקבוקים עם תמ"ל להרבה שעות אז בין לבין הארוחות אז כדי לתת לו מים בימים חמים. תלוי כמה שעות הוא הולך בלי לינוק. חלב אם הוא פתרון לצמא לתינוק שיונק באופן בלעדי. בברכה אלן