שאלה לגבי גולות סרזט
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום הרופא נתן לי מרשם לגלולות האם אני אמורה לקחת אותם עכשיו (כי הבנתי שאין מחזור בזמן ההנקה) וכמה זמן אחרי לידה ניתן לקחת אותם אני4.5 שבועות אחרי תודה רבה רינת
היי רינת, לרוב כדאי לך לשאול את הרופא את השאלות האלה. אני יודעת שלא מומלץ לקחת לפני 6 שבועות אבל שוב, הרופא אמור לייעץ לך בעניין הזה. זה שאת מיניקה לא לגמרי מבטיח שלא תכנסי להריון שוב. היות ואנחנו לא יודעים מתי הביוץ חוזר - אם אינני טועה הוא קורה לפני הופעת הווסת, אז צריכים לשמור. בברכה אלן