ווסת והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני שלושה וחצי חודשים לאחר לידה מניקה באופן מלאץ והפיע לי ווסת אמשץ רציתי לדעת האם זה תקין שמופיע ווסת בזמן הנקה. ודבר נוסף האם הווסת תשפיע על כמות החלב שיש לי אני מאד רוצה להמשיך להניק וחוששת שהחלב ייגמר. תודה רבה אני מאד מודאגת.
היי גילה, אין לך מה לדאוג. יש אימהות שמקבלות גם חודשיים אחרי לידה. אין לזה הרבה משמעות וזה לא צריך להשפיעה בכלל על ההנקה וכמות החלב שלך. תניקי כרגיל. רק התינוק מכתיב כמה חלב את מייצרת. כמה שתניקי יותר כך מתרבה כמות החלב. בברכה אלן