הנקה בלילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום לכן! ילדתי- עלמה, בת 3.5 שבועות, כאשר ילדתי קבלתי יעוץ הנקה בו נאמר לי שכדאי לי להעיר את ילדתי בלילה להנקה לאחר 5 שעות שינה (אם קמה לפני כן, כמובן שאניק אותה). שאלתי היא: עד מתי מומלץ לעשות כך? אם ילדתי רוצה לישון יותר, עדיין להפריע לשנתה? תודה רבה! אפרת.
היי אפרת, אם התינוקת עולה יפה משקל כל שבוע , מוציא שתן ויציאות מספר ביממה, אז אין כל סיבה להעיר אותה. ההמלצה הזאת היא לרוב לתינוקות שנולדו ממש קטנים - ולא אוכלים טוב גם כשהם ערים. אז אם היא עולה יפה, ומתעוררת במשך היום כדי לאכול ואוכלת בתאבון ובשקיקה אז לא צריך להעיר. אם היא לא עולה במשקל ואין לה מספיק יציאות אז אולי כדאי. מקוה שזה עוזר. בברכה אלן