שוקולד בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
האם זה נכון שאסור לאכול שוקולד כשמניקים? נ
שקר וכזב!!!!! אוי וואבוי אם היה אסור לאכול שוקולד בהנקה - מי הייתה רוצה בכלל להיניק??????? כל דבר שאנחנו אוכלים עובר בחלב שמינון מאוד מזערי לכן לא כדאי להגזים עם דוב אחת של אוכל. אם את אוכלת גם דברים מזינים וקצת שוקולד אז אין כל בעייה. אם את חיה רק משוקולד אולי תהיי בעייה כי אין הרבה ויטמינים בשוקולד!! הכל במינון הסביר! אין כל מגבלה שמיניקות. בברכה אלן
הוסבר לי ששוקולד אצל גוף של מבוגר מתפרק תוך שעתיים ואצל תינוקות זה לוקח הרבה יותר זמן ולכן אסור. אולי זה נכון רק כשהתינוק ממש ממש קטן????????