הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לי ילדה בת חצי שנה והיא יונקת+תחליפים.(והתחילה גם מוצקים- ירקות ופירות)היא יונקת פעם פעמיים ביום ואח"כ אני מביאה לה תחליף (כי אין לי מספיק חלב). האם בכל זאת יש השפעה של היניקה לטובה או שזה "סתם" מיותר?
היי חנה, כמובן יש ערך לחלב שלך. אחרי שהיא כבר אוכלת מוצקים את לא צריכה לתת לה תמ"ל אלא תניקי. ככל שתניקי יותר כך מתרבה כמות החלב שלך. יש הרבה חומרים "חיים" בחלב אם - נוגדנים וכמובן הוא החלב הכי מזין ומתאים לתינוק שלך. תורידי את הפומולה במקום לחשוב על ויתור על ההנקה. תגבירי את היניקות ואם תרצי להשאיר לה חלב אז תשאבי. זה גם מגביר את הכמות שאת מייצרת. בברכה אלן