יד בפה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום יש לי תינוקת בת חודשיים. האם כאשר היא מכניסה יד לפה ומוצצת אותה זה בהכרח אומר שהיא רעבה? אני לא רוצה לדחוף לה יותר מידי כי היא פולטת הרבה. תודה
היי תמי, זה אחד הסימנים שהיא רוצה לאכול או למצוץ. זה לא כל כך משנה - כי אם את נותנת לה לאכול זה מה שגורם לך לייצור חלב. אם היא בדיוק סיימה לאכול אז אפשר לתת לה למצוץ את היד קצת לראות אם אכן היא דורשת יותר. זה טבעי שהיא עושה את זה. יש כל הסיכויים שהיא עשתה את זה ברחם - אז תתחילי עכשיו לחנך אותה?? (צחוק) את מכירה אותה הכי טוב. תתנהגי על פי מה שנראה לך מתאים. אין חוקים וכל תינוק שונה . בברכה אלן