בחילה והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום. מאז הלילה אני סובלת מבחילות. כנראה משהו שאכלתי.... מה ניתן לקחת / לעשות כדי להקל? אני מניקה את בתי בת הארבעה שבועות הנקה מלאה. ניסיתי תה עם הרבה לימון וזה לא כל כך עזר. בעלי הביא לי כדורים טבעיים של כצט שנקראים ג'ינג'ר X . הרכיבים: לקטוז, מגנזיום סטארט, ג'לטין, תמצית ג'ינג'ר יבשה. האם מותר לקחת? האם זה עשוי לשפר את ההרגשה? האם יש לך הצעות נוספות? תודה מראש.
שלום לך אני לא ממש הכתובת. לרוב כל תרופה עוברת דרך החלב גם אם היא "טבעית". ולרוב כמובן מותר להמיך להיניק. אם יש חומר ספציפי אז תמיד רצוי להתייעץ עם אחד המרכזים למידע על תרופות בזמן ההריון וההנקה: 1. בילינסון: 03=937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 מאחלת לך רפואה שלמה ותרגישי טוב!! אלן