אוגמנטין
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני מניקה בלבד כבר שבועיים וחצי. יש לי המון בעיות גודש ועכשיו יש אודם בשד, חום גבוה וחשש לאבצס. הרופא נתן לי אוגמנטין למרות שאמרתי לו שאני ממשיכה חהניק ואמר לא להניק מהשד הזה. האם זה בסדר? אוגמנטין זו לא בעיה לתינוק? תודה
לילך היקרה, צר לי לשמוע על הגודש. ממש כואב ולא נעים!! אוגמנטין כפי שהרופא בוודאי יודע הוא בסדר עם ההנקה. בכל שאלה או ספק רצוי להתקשר לאחד המרכזים למידע על תרופות בזמן ההריון וההנקה : 1. בילינסון" 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 ההמלצה כאשר יש בעיות של גודש היא כמובן לרוקן טוב טוב את השד הבעייתי. אין להזניח כי זה רק יחמיר. את יכולה לראות באתר של ליגת לה לצ'ה או כל אתר אחר הקשור להנקה על טיפול בגודש ודלקת בשד. חייבים לרוקן ולהיניק לעיתים מאוד קרובות. זה כמובן אם רק אפשר. אם האבצס הוא קרוב לפיטמה ז\ה יהיה כרוך בכאב אז צריכים דרך אחרת לרוקן את השד. היות והתינוק הוא הכי יעיל בזה חייבים להמשיך להיניק. גודש נגרם לפעמים על ידי הנקה רק מצד אחת כל ארוחה. ההמלצה היא להיניק משני הצדדים. וגם יכול להיות בגלל חזייה הדוקה מידי. בכל אופן ההמלצה לטיפול בגודש היא לנוח- לשתות הרבה ולהיניק לעיתים מאוד קרובות. מקוה שזה עוזר לך. כדאי לך אולי לרכוש את הספרון שלנו שמסביר על ההמלצות הכי עדכניות אודות ההנקה - בעברית וגם רוסית. דרך האתר www.mamash.org.il החלמה מהירה. בברכה אלן