סיגריות והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התינוקות שלי בני חודש ואני מעשנת קרוב ל 8 סיגריות ביום אך ורק אחרי הנקה ואז עושה הפסקה של מינימום שעתיים עד ההנקה הבאה. איך זה משפיע על חלב ואם באמת החלב מתנקה אחרי 95 דקות? תודה רבה!!!!!
היי מרינה, אנני יודעת איפה קראת שהניקוטין עובר אחרי 95 דקות אבל לא הצלחתי למצוא נתון כזה. בכל אופן אומרים שרצוי לעשן אחרי ההנקות כמו שאת עושה וגם להמנע מהנקה למשך 2-3 שעות. אבל זה קשה לקבוע כאשר את מיניקה - ובמיוחד שאת מיניקה שתיים!!! מה שכתוב הוא שעדיין עדיף לעשן ותהיניק מאשר לתת פורמולה. יש עוד יותר סכנות באוכל סינטטי מאשר חלב אם עם קצת ניקוטין. עדיף כמובן להפסיק או לפחות להפחית את כמות הסיגריות שאת מעשנת. בברכה אלן