תוספת ברזל
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן, התחלנו לתת מוצקים לבתי בת ה-8 חודשים, אוכלת מחית פירות בבוקר ומחית ירקות עם עוף בצהריים, אחרי ארוחת פירות וירקות היא עדיין רוצה לינוק, לא נראה לי שזה מרעב אלא על מנת להירדם (יונקת 2-3 דקות ונרדמת). שאלתי היא - במתן תוספת ברזל זה לא אמור להיות בשילוב עם חלב ויש להמתין שעתיים לפני ושעתיים אחרי מתן הברזל, אבל בתי יונקת לפעמים כל שעה/שעה וחצי ואני מרגישה ששהנקה חסרה לה כשאני עושה הפסקה של 4 שעות. איך מרגילים אותה לסדר את שעות הארוחות או שבגיל עדיין אי אפשר להרגיל לשעות מסודרות?
??? ?????? ???? ? ?? - ????????? ????? ????÷? - ????÷?? ?? ????? ???÷??. ?? ??÷??. ?? ?????? ??????÷ ?÷?? ??? ??? ???? ?????. ???? ????? ????, ?? ???? ?? ??? ??? ?÷?? ??? ?? ???. ?? ?? ???? ????? ??????? ????? ???????. ????? ???