הנקה והריון
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הי אלן, אני מניקה את ביתי בת חצי שנה, הנקה מלאה ומעוניינת להיכנס שוב להריון בקרוב קיבלתי מחזורים סדירים. שאלתי היא האם אאלץ להפסיק להניק? האם יש סכנה בהנקה והריון? ובשלב מאוחר יותר, האם יש בעייה להניק שניים כאשר ברור ש"הגדולה" תינק מעט מאוד.תודה
היי חגית, אין כל בעייה להיניק במשך ההריון. הממצאים מראים שהנקה לא אמורה להפריע להריון תקין. יש תמיד סיכוי של הפלה טבעית בכל הריון - ולא שייך להנקה. אפשר להיניק ולהמשיך להיניק גם אחרי הלידה. בברכה אלן