חשש לדלקת בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני מניקה כבר שנה וכבר כמה ימים שיש לי כאבים בשד השמאלי כמו כאבים של גודש והיום הופיעה אדמומיות . רופא נשים אמר לי לחכות כמה ימים ולראות מה קורה. מה אפשר לעשות כדי להקל על הכאב בהנקה וכדי להבריא מהר את הדלקת תודה
לקריאה נוספת והעמקה
היי אוסנת, אם זה דלקת בשד, ההמלצה היא לנוח, לשתות הרבה, ולהיניק לעיתים קרובות מהצד הזה. אם את כבר לא מיניקה "הרבה" אז תנסי לשאוב שלא יהיה לחץ בשד. לאחר 24 שעות אם אין שיפור אז אולי ללכת לרופא לקבל טיפול המשך. זה יכול לקרות בגלל חוסר התרוקנות וגמילה מהירה מידי. בברכה אלן