שכחתי משהו חשוב.....
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שוב שלום, שכחתי לציין שהיא ניסתה לשאוב קודם חלב ויצאו רק כמה טיפות בודדות. זה הלחיץ אותה והדאיג אותה. כמו כן אין לה גודש , שאופייני לפי מיטב ידיעתי לימים שלאחר הלידה. מה זה אומר? תודה, לילי
זה מוקדם לגודש. הוא יכול לבוא לאחר 4-7 ימים אם אכן הוא בא. לא תמיד אם מיניקות וזה הולך כהלכה. הטיפות האלה יכולות להתאסף לכמה כפיות קולוסטרום. שתמשיך לנסות. אין פיפי או צואה ולא רואים שהוא אוכל וממשיך לרדת - אז אין מנוס. צריכים לתת לו תמ"ל לפי הוראות אנשי הצוות. בברכה אלן