הפסקת הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
יש לי תינוק בן 4 חודשים ומצב החלב שלי הוא צהוב ואני החלטתי להתחיל להפסיק להניק אותו אבל בהדרגה,האם ישנה תרופה שיכולה לעזור לי להפסיק את ההנקה,אשמח מאד לקבל תשובה חיובית לגבי בהקדם האפשרי,בתודה מראש.
שלום רב, לא, אין כל תרופה שיכולה לעזור לגמול תינוק. השדיים מייצרים חלב על פי ביקוש התינוק כך שזה כבר לא פונקציה הורמונלית. תניקי קצת פחות כל יום ו החלב ירד באופן טבעי. אין דרך אחרת. ברגע שאת מרגישה מלאות יתר - כדאי להיניק או לשאוב - לאט לאט התפוקה תרד. מלאות יכולה לגרום לגודש אז לא כדאי להזניח. בברכה אלן