בקבוק+ אכילה מצד אחד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום אלן, בתי בת 3.5 חודשים משקלה 6,300, היא ניזונה רק מהנקה מיום שנולדה שאבתי והיא אכלה מבקבוק שהתרגלה אליו, ולפני כשבועיים היא עושה לנו צרות נוראיות עם המצב. אני אתחיל בזה שהיא הייתה אוכלת עד גיל חודשים ע"י פיטמת הסילקון ועכשיו ללא... האם צריך להילחם איתה? מה עושים? שאלה שנייה היא שובעת לי כשהיא אוכלת רק מציצי אחד כשאני מעבירה לשני היא פולטת. האם זה בסדר לאכול רק מאחד בכול הנקה? תודה רבה
היי אשרית, לא בדיוק מבינה את הבעייה. הבנתי שיש לה אולי העדפה לבקבוק? אבל בכל אופן ציינת שהיא אוכלת ללא פיטמת סיליקון כבר - אז אני לא יודעת אם אכן היא יונקת או לא.כשציינת שעכשיו לא - אז האם זה אומר שגם עם זה היא לא מוכנה לינוק.? אם את רוצה להמשיך להיניק ואת לא חוזרת לעבודה - אז כדאי לנסות להחזיר אותה לשד. בשלב זה אין ממש בעייה אם את מיניקה רק מצד אחת - כל עוד יש פיפי ויציאות סדירות, רוגע כללי ועלייה במשקל כל שבוע. (ממוצע). אם תרצי עזרה להחזיר אותו לשד = שווה ביקור אצל יועצת הנקה מוסמכת. היא תוכל לעזור. בברכה אלן