שאלה לגבי הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
הבן שלי בן 5.5 חודשים כבר שבועיים לא מוכן לינוק מצד אחד. ניסיתי תנוחות שונות וכלום לא עוזר למרות כל הנסיונות. אני בימים האחרונים שואבת או מוציאה ידנית מהצד שהוא לא אוכל. הבעיה היא שמהצד הזה החלב יוצא קצת חמוץ / מלוח וכנראה זו הסיבה שהוא לא מוכן לאכול מהצד הזה. הוא אפילו לא מנסה הוא מסובב את הראש. מהצד שהוא יונק החלב מתוק. מה הסיבה לתופעה כזו ומה אני צריכה לעשות כדי שהחלב יחזור להיות אכיל וטוב?
היי קרן, אני לא יכולה להגיד למה זה קורה - זה מאוד מוזר - אבל שווה בדיקה. הייתי פונה לרופה הנשים - לקבל חוות דעה. בברכה אלן