מדוע להמשיך?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום בתי בת 8 חודש, הבתתי כי חלב אם הוא מזון אופטמלי עד גיל שנה, אזי מדוע יש לתת מוצקים? באם יש לי אפשרות להניק האם עדיף להניק על פני מתן מזוק מוצק?
שלום חנה תשוב מאוד לחשוף את התינוק למוצקים בטרם מלאה לו שנה המעבר למוצקים הוא אינו רק תזונתי, אלא גם תחושתי ומעודד באמצעות החשיפה לטעמים שונים לגרייה חושית שמאוד חשובה להתפתחותו הקוגנטיבית של התינוק השילוב בן הנקה למזון מוצק הינו הכרחי מאחר ובשלב זה המזון המוצק אינו יוכל עדין להחליף באופן מלא ארוחה ועדין חשוב מאוד לחשוף את התינוק למזונות חיצונים . שבת שלום נירית