מתי לעבור לממוצקים??
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בתי בת 6 חודשים וניזונה מהנקה בלבד. מתי להתחיל במזון מוצק? יש לציין כי מבחינתי להמשיך להניק ולהניק ולהניק :-)....תודה
שלום חגית ההמלצה היא שבגיל שישה חודשים כדאי להתחיל להוסיף מוצקים עשירים בברזל, אבל להמשיך בהנקה לפחות עד גיל שנה או כל עוד האם והתינוק רוצים בכך. לפני שמתחילים כדאי לבדוק מוכנות של התינוק לאכילת מוצקים . אנחנו בודקים אם היא מביעה עניין באוכל שאתם אוכלים , דבר נוסף שנבדק הוא היכולת שלהו לשבת יציב עם תמיכה על מנת שתיצליח לבלוע בקלות . כשמתחילים לתת מוצקים, חשוב לשים לב אם התינוקת מתחיל ללמוד לבלוע. או דוחפת את המוצקים בלשונה החוצה באופן עקבי,אם עדיין קיים הרפלקס של לדחוף כל מה שנכנס לפה החוצה, כנראה שהתינוקת לא מוכנהן עדיין. יש לעשות כמה ניסיונות ואם הם לא מצלחים כדאי להפסיק ולהתחיל מחדש מאוחר יותר. בהצלחה נירית