לאלן
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הבת שלי בת 3.5 חודשיים אני שואבת לה אתמול היא היתה ממש לא רגועה אחרי שעה וחצי שהיא אכלה יכול להיות ש 180 לא מספיק לה ואני צריכה להעלות לה ליותר כי אני יודעת ש 180 בגיל שלה נותנים בסימלאק אבל החלב אם יותר דליל אז לכמה להעלות לה לפי דעתך? יכול להיות שהיתה לה קפיצת גדילה והיא צריכה יותר ?
לימור שלום חלב אם מותאם בדיוק לצרכיו של התינוק ואצל אישה בריאה אין מצב שהחלב דליל . אם ההנקה מתנהלת כמו שצריך החלב אמרו להשביע את התינוק . חלב אם בשונה מתחליפי חלב משנה את הרכבו עם גדילתו של התינוק ולכן אין צורך להגדיל את כמות החלב שאוב לבקבוק . חלב אם מתעכל ביעילות ובקלות ויש ממצב שאחרי כ90 דקות התינוק יבקש לאכול שוב יתכן וחוסר הנוחות של ביתך נבעה ממצבים אחרים (כמו בקיעת שיניים , כאבי בטן ) שפורשו אצלך כרעב . לא חושבת שצריך להגדיל את הכמות בשלב זה יום טוב נירית