דייסה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קראתי את המלצתך על דייסה, שאלתי היא האם ניתן להוסיף לחלב שאוב דייסה? האם עדיפה הנקה על פני מנה של בננה גיל 7 חודשים? כלומר באם יש לי הזמן להניק עדיף להניק או לתת מנת מוצק? תודה מראש
היי חנה, אין צורך או כל יתרון להוסיף דייסה לחלב שאוב. כל אוכל מוצק שנותנים לתינוקות בגילאים אלה (עד שנה) לרוב הוא בנוסף להנקות ולא במקום. תינוק צריך לקבל לפחות 5 ארוחות חלביות ביממה - ובנוסף טעימות ומאכלים מוצקים לפי הרצון והיכולת. אז בננה היא נהדרת - אבל זה לא במקום אלא תוספת. בברכה אלן