תחליפים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
התינוקת שלי בת 4 וחצי חודשים. אני מניקה + תחליף (סימילק) האם אפשר לתת חד פעמי דייסה של חברה אחרת ? האם בכלל צריך להוסיף דייסות בגיל כזה?
היי דנה, לפי דעתי בכלל לא צריכים לתת דייסות. סתם משמין בלי הרבה ערך תזונתי. בכל אופן לפי ההמלצות של משרד הבריאות וכל בורמי הבריאות העולמיים - לא רצוי לתת מאכלים מלבד חלב עד אחרי 6 חודשים. לרוב רואים סימנים אצל התינוק כאשר הוא מתחיל להתיישב לבד ומושיט יד לפה. ישר לשלחן. בברכה אלן