עישון והנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
נהגתי לעשן בזמן שהנקתי לאחר גיל חצי שנה, סיגריה מדי פעם, לפעמים יותר מאחת ביום ולפעמים ימים או שבועות ללא עישון. המשכתי להניק (בלבד).מה מידת הנזק לתינוק? האם היה עדיף לעבור לתחליף? מעדתי אני מודה ומאוד רע לי עם זה. אבל הייתי רוצה לדעת עד כמה חשפתי אותו לתחלואות שונות. תודה
היי גוגי, כמובן העישון לא בריא. אבל לא עשית כל נזק או נגיד שלא עשית יותר נזק מאשר לתת חלב פרה (פורמולה) בגיל צעיר. עדיף הנקה עם קצת ניקוטין מאשר פורמולה עם המון בעיות פוטנציאליות. את יכולה להרגיש טוב בעד זה שאת מיניקה - כמובן כמה שפחות עישון - יותר טוב לכולם!! בברכה אלן