שלום,צריכה עזרה...
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, מעוניינת במידע על תחליפי חלב ואם יש כבר מידע על התחליף החדש אופטימיל...אני לא יודעת מה לבחור חמרות ששמעתי שאופטימיל הכי טוב אבל אני צריכה חוות דעת נוספת...תודה רבה
היי אילנית, המקור הכי טוב אמור להיות הרופא המטפל. אף פורמולה אינה מותאם לתינוקות של בני אדם. רובם די דומים. מבוססים על חלב פרה ואם את צריכה להחליט איזה מזון לתת לתינוקך זה לא דבר משני בכלל. תתיעצי עם הרופא. לפי דעתי זאת העבודה שלו לדעת על מה להמליץ. בהצלחה אלן
גם אני מציעה לך להתייעץ עם רופאים,אני משתמשת באופטימיל ואני מרוצה אבל זה תלוי בך...בהצלחה