אצבעות בפה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
קודם כל- תודה על תשובותייך הפרטניות. האם זה שהתינוקת מכניסה אצבעות לפה בהכרח מעיד על כך שהיא רעבה? יש לי תינוקת בת חודשיים וחצי שלא משתמשת כלל במוצץ.
היי ליאור, זה יכול להעיד על רעב - או מענה לייצר המציצה. אם היא עושה את זה אחרי האוכל או קצת אחרי אוכל זה לא בהכרח רעב. זאת הדרך להתנחם = אם היא רגועה כאשר היא אוכלת אצבעות אז בסדר. זה כן רעב אם לאחר דקות ספורות היא מתחילה לראות עצבנות כי שום דבר לא יוצא מהאצבע! מקוה שזה עוזר. את מכירה אותה הכי טוב. לפי רעות עינייך. בברכה אלן