שלום
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קראתי את מה שכתבת להריונית ונלחצתי ששינה רצופה היא סימן לקוי. יש לי ילדה בת 7 שבועות שישנה לילה שלם, כ-7-8 שעות והיא רק יונקת. האם עלי לחשוש?
היי , אני מתנצלת אם נבהלת מזה. אם הכל תקין אז הכל תקין. אם היא רק יונקת זה אומר שהשינה שלה - לא חשוב כמה היא ארוכה - עדיין יותר קלה מאשר תינוק שישן כתוצאה מהכבדה על המערכות. יש תינוקות יונקים שישנים לילה שלם!! איזה מזל יש לך. הלוואי שכולן יכלו לקרא את זה ולהתעודד שזה אפשרי!!! בדרך כלל הם מתחילים לישון "לילה" ב-6 שבועות עד 3 חודשים. זה מאוד אישי. משתנה מתינוק לתינוק. אם התינוקת בריאה - עולה יפה במשקל - עושה הרבה פיפי וצואה אז הכל תקין. אין לך מה לדאוג. תהני. ושוב איתך הסליחה. פעם הבא אני אציין "בשבועות הראשונים". בברכה אלן