רסקיו בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני מתקשה לישון ולוקחת כבר שבועיים רסקיו לילה וכשאני קמה עוד כמה טיפות על פרק כף היד, ככה כשבועיים. אני מניקה תינוקת בת שמונה שבועות ופתאום אני חוששת שאסור. אשמח לתגובתך. תודה. יש לציין כי אני לוקחת שלוש ארבע טיפות על כף היד וכשלוש לילות ארבע טיפות על הלשון.
היי דנה, לא נראה לי שיש כל בעייה עם זה. כדאי לך להתייעץ עם אחד המרכזים למידע על תרופות בזמן ההריון וההנקה. 1. בילינסון: 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 בברכה אלן