מעבר מהנקה לתחליף חלב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
רציתי לדעת כיצד עושים את המעבר מהנקה לשלב של מתן תמ"לים? ואילו תחליפי חלב יש?
היי שיר, לא ציינת בן כמה התינוק כמובן ככל שהתינוק יותר קטן לא כדאי בכלל לשלב. הרי חלב אם הוא האוכל האופטימלי עובר התינוקות של בני אנוש. בכל אופן - לרוב כולם אותו הדבר - סינטטי ומבוססים על חלב פרה - כאשר יש המלצה של כל גורמי הבריאות לא לתת מוצרי חלב עד אחרי גיל שנה. לכן, אנני יכולה להמליץ על אחד מול השני. כדאי לך להתייעץ עם הרופא. בברכה אלן
היי שיר, תראי חשוב מאוד לא לוותר על הנקה ולהתעקש על הנקה. זה חשוב מאוד. חוץ מזה לגבי תחליפי חלב, יש היום את סימילאק , מטרנה ועכשיו גם יש את אופטימיל. כשיגיע הזמן מנסים. באופטימיל הבנתי שיש גם שלב 1- לתינוקות מגיל 0.