עזרה בהנקה ותחליפי חלב דחוף מאוד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
יש לנו תאומים בשעה טובה בריאים וחמודים לידה קיסרית אנחנו גם מניקים וגם נותנים מטרנה כרגע הם בני עשרה ימים .יש להם כבר כאבי בטן עזים מה כדאי הבנתי שיש סימילאק ללא לקטוז
היי עודד, מזל טוב!!! הדבר היחידי שהכי בריא לתינוקות זה חלב אם. אימא יכולה להיניק תאומים אפילו שלישייה - ואם היא רוצה לגייס את עזרתך - היא יכולה לשאוב. אם התינוקות סובלים אז אין כמו חלב אם. אחרת כל דבר אחר יכול להשפיע לרעה. אין משהו דומה בכלל לחלב אם. יש עוד פורמולות מאוד יקרות אבל את זה כדאי להתייעץ עם הרופא. אחרי שתחזור לעבודה שוב - הכי קל יהיה אימא להיניק. פחות עבודה פחות מאמץ פיזי - רק לשלוף. כדאי לה לדבר עם עוד אימהות שהיניקו תאומים. אולי זה יעזור לכם? יש את קו התמיכה של ליגת לה לצ'ה - 159-953-5821 בהצלחה אלן