איך להתפטר מגודש בחזה?
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום.בת של לא יונקת כבר שבוע, היא בת שנה. לפני כמה ימים נוצרו אצלי גודשים בשני צדדים בחזה. אני יודעת שצריך לשאוב חלב, אבל בגלל השאבת חלב, גוף ממשיך לייצר חלב. ואני לא רוצה שיהיה חלב אצלי. 1)מה אפשר לעשות נגד הגודש ובלי לייצר חלב? 2)מה אפשר לעשות כדי להפסיק לייצר חלב? 3)אחרי כמה זמן הגוף מפסיק לייצר חלב? תודה רבה מראש.
היי לובה, זה לוקח זמן. תתני לגוף זמן להסתגל לחוסר תפוקה ויצירה. תשאבי כדי למנוע כאב וגם למנוע דלקת אבל לא לשאוב הרבה. כל פעם קצת כדי להקל על השדיים אבל לא יותר מידי. לאט לאט הגוף מפסיק לייצור אבל זה יכול לקחת כמה חודשים. זאת דרך הטבע והדרך היחידה להפסיק. שאיבה בכמויות קטנות לא תגרום לתפוקה. בברכה אלן