הנקה שאלה דחופה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
בעצה כנראה לא טובה ביום השישי ללידה היה לי גודש מלווה בכאבים והמליצה לי שכנה לקחת צמר גפן עם אלכהול להניח על החזה למשך הלילה וזה יעזור, אך לצערי זה הופסק כמעט לגמרי ואין לי כעת כמעט חלב. רציתי לדעת מה לעשות ע"מ להחזיר את יכולת יצור החלב לצורך ההנקה. תודה.
היי עדי, תניקי. רק תניקי. לא מוכר לי אף ממצאים שאלכוהול מפסיק חלב. אולי יש סיבה אחרת אבל לא זה. הנקה או שאיבה הן מה שגורם ליצירת חלב. לא דבר אחר. אם הפסקת להיניק אז החלב הפסיק. זאת לא עצה מועילה כי פשוט לא שמים אלכוהול ליד תינוק או על השד אבל לא חושבת שזה ישפיע לרעה. אם הפסקת להיניק תתחילי להצמיד את התינוק בכל אפשרות. גם תשאבי כי כל טיפה של תמ"ל (פורמולה) את נותנת לתינוק מוריד לך את כמות החלב כי היא לא אוכלת ממך. זה יחזור לך. אם יש בעיות ואת לא מצליחה אז כדאי לפנות ליוצעת הנקה מוסכמת כדי לקבל עזרה מקצועי. זה לא בלתי הפיך. בהצלחה אלן