שאלה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני לא יודעת אם זה קשור אליך ותוכלי לענות לי אבל בכל זאת אשאל לאחרונה יצאה כתבה בנוגע לביספינול A אני משתמשת באוונט מאז שביתי נולדה אני לא שמה שם מים רתוחים רק אחרי שהם מתקרים לרוב היא שותה את החלב אם ורק פעם ביום אני מביאה לה את הסימלאק כל ערב אני עושה סטרליסטור לבקבוקים השאלה שלי האם כדאי לי לקנות בקבוקים אחרים כמו MAM אודה לך אם תדעי לענות לי.
היי לימור, אני לא בדיוק הכתובת אבל יכולה להגיד לך שכל דבר שיש חשש לבריאות המשפחה - תמנעי. במיוחד כאשר יש אלטרנטיבות בשוק. לא רק MAM אלא יש עוד בקבוקים (אני מוכרת סט של 5 בקבוקים המלווים את הספקטרא (משאבה) לאחסון חלב ועם התיק זה עולה 82 שקלים - אז את לא צריכה להוציא הון על הבקבוקים האלה. בברכה אלן