יתרונות תזונתיים להנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני עדיין מניקה את בתי בת ה-8 חודשים, ובנוסף היא מקבלת אוכל מוצק. (שימוש בתמ"ל, רק לעיתים רחוקות). רציתי לשאול עד מתי יש יתרונות תזונתיים להנקה. אינני שואלת על יתרונות "נפשיים", אלא על יתרונות תזונתיים נטו. תודה,
היי דנה, חלב אם הוא הבסיס של הכלכלה של תינוק עד לפחות גיל שנה. בגלל זה יש המלצה של כל גורמי הבריאות להיניק עד גיל שנה כאשר מסביב לגיל 7 חודשים מתחילים לתת מוצקים כתוספת להנקות. כל עוד תינוק זקוק לחלב - ועדיין לא אוכל הכל - החלב מספק לו את הכל מה שהוא צריך. רק כאשר יש כבר שיניים טוחנות והתינוק יכול כבר לאכול הכל - אז הצורך בחלב (גם תמ"ל) פחות. החלב אם הוא הבסיס - מוצקים אמורים לבוא כתוספת לחלב. מקוה שזה עוזר., אלן