הרפס שפתיים לאם מניקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, אני אם לתינוקת בת חודשיים וחצי. אני מניקה אותה בלבד. היום יצא לי הרפס על השפתיים - האם זה מסוכן לילדה (האם יכולה להידבק)? האם מותר למרוח זובירקס?
לקריאה נוספת והעמקה
היי יונית לגבי התרופה אפשר לבדוק באחד המרכזים למידע על תרופות בזמן ההריון וההנקה : 1. בילינסון: 03-937-6911 2, אסף הרופא: 08-977-9309 זה לא מסוכן לתינוק אבל כדאי להתייעץ עם הרופא לגבי זה. אם אינני טועה אסור לקרב את התינוק לפצעים אבל זה נושא השייך לרופא ולא יוצעת הנקה. החלמה מהירה!! אלן