כאב
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת השבוע יונקת יפה אך אני סובלת מכאבים בעיקר בשד ימין בפטמה אין לי פצע או סדק זכור לי גם בהנקת הבן הראשון כאבים עשים לאורך כל ההנקה. אני בעלת חזה גדול ייתכן ואינה מצליחה ומושכת את הפטמה בלבד. האם ייתכם שהפטמה רגישה מאוד? אני מתגוררת באילת ואין יועצות הנקה באיזור לצערי
היי שירי, אני מאמינה שזאת בעייה של תנוחה.תתקשרי לקו התמיכה של ליגת לה לצ'ה - 159-952-5821. יעזרו לך. יש לנו גם את הספרון עם איורים והסברים מדויקים על ההתחברות. ניתן להזמין באתר.: www.mamash.org.il בברכה אלן