הנקה ושיניים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי מאז שיצאו לבני שיניים, ההנקה הפכה להיות בלתי ניסבלת.הוא לא נושך אך כל פעולת ההנקה נעשתה כואבת ולא נעימה.מה עושים?
היי יעל. לא ציינת בן כמה התינוק. יש תינוקות בני 5 חודשים עם שיניים וכמובן יותר גדולים. למה זה משנה. כי עם תינוק קטן יותר - יותר קל לשנות לו הרגלים לא רצויים. ככל שהוא גדול יותר - קשה יותר. השיניים לא מה שבאים במגע עם השד. אם הוא מכאיב לך בדרך כלל זה אחרי שהוא כבר מסיים לאכול. אם הוא ממש רעב אז הוא אוכל ביעילות להוציא חלב - הלשון מלפטת את השד כך שיש הגנה מהשיניים כי הלשון מכסה אותם. ברגע שהוא מפסיק לאכול בצורה רצינית ורק "משחק" הוא עלול להרוס לך את השד והפיטמה. כדאי לקדם את המכה. אחרי שהוא כבר מפסיק לאכול בצורה קצבית ורצינית, כדאי כבר להוריד אותו מהשד ולא לתת לו לקסם. הוא יבין לאט לאט שיש קשר בין זה שהוא מכאיב לזה שאת מורידה אותו. עוד דבר שכדאי לחשוב עליו היא באמת התנוחה. תדאגי שהוא צמוד ממש קרוב לשד ושאת גורמת לו להשאן פנימה - כך שקשה יהיה לו לברוח אחורה עם הפיטמה בפה. שבו הגי קובע אם זה אפשרי או לאו. מקוה שזה עוזר. בברכה אלן