לשון לבנה בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום רב, השבוע סיימתי להניק אך נראה במשך כמה שבועות שלביתי בת החודשיים וחצי יש כתם לבן על הלשון שנראה כמו כתם אחרי שההנקה, אך הכתם אינו יורד גם כשניסיתי לגרד אותו. האם זאת אינפקציה? מה ההשלכות? מה דרך הטיפול? והאם ניתן לתת לזה לעבור לבד או שזה יכול להחמיר ? האם העובדה שסימתי להניק תעזור לזה להחלים? תודה מיכל
לקריאה נוספת והעמקה
היי מיכל, זה יכול להיות פטרייה. אין קשר להנקה - וזה מתרבה במקומות לחים וחמימים. כדאי לך לגשת לרופא על מנת לטפל בזה. הוא כבר יצליץ על הטיפול ההולם. בברכה אלן