לאלן
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
התינוקת בת חודשיים אבל יש פעמים שבבקרים יוצא לי לשאוב 4-5 שעות ולפעמים גם 6 שעות ועדיין יש די הרבה חלב בלילה לא יוצא לי לשאוב כי אני מעדיפה להשלים שעות שינה ועדיין יוצא לי כמות גדולה שאני קמה בבוקר לשאוב שוב אז כדורים לייבוש חלב את לא ממליצה כי את אומרת שגודש יכול להישאר אפילו אם החלב מתייבש ועוד שאלה אם אני שואבת אז בנתיים אני לא אמורה לקבל מחזור או אין לזה קשר ? בתודה מראש .
היי לימור, לגבי המחזור - אי אפשר לנבא איך הגוף יגיב. אין ממש קשר - כי יש נשים שלא מקבלות כל עוד הן מיניקות (או שואבות). אחרות מקבלות כבר אחרי 6 שבועות - שהן גם מיניקות אז קשה לדעת. לגבי השאיבות - לא הבנתי אם את מעונינת להפסיק לגמרי את ההנקה או השאיבה. אם לוקחים כדורים אז אי אפשר להיניק - או לתת את החלב. וגם כמו שאמרתי הדבר הכי אפקטיבי לגבי הפדקת ההנקה זה חוסר הנקה או שאיבה. אם את מדברת על חזרה לעבודה אז יתכן כשתחזרי אז תוכלי להפסיק את החלב. את תהיי בעבודה ולא תשאבי אז לאט לאט זה יפסק. מקוה שזה עוזר. אלן