מים בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי בת 6 חודשים, יונקת מלא למעט ארוחת ירקות בצהריים, האם יש צורך להוסיף לה מים במהלך היום? האם זה לא ימלא אותה?ותפחית ביניקה?
היי חנה, אם את מיניקה אותה על צרכיה - כלומר מתי שהיא לא רגועה את מציעה לה ציצי אז היא לא זקוקה למים. חלק מהזמנים שהיא לא רגועה יכול לנבוע מצמאה. אז אם אין לך חוקים נוקשים שאת נמנעת מלתת שד - אז היא לא זקוקה למים. מוצקים באים בגיל הזה רק כתוספת להנקות ולא במקום. אז אין כל בעייה שהיא לא תקבל את כל מה שהיא צריכה. בברכה אלן