גודש בשד
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני ילדתי לפני כשבוע ואני לא מעוניית להניק , לקחתי כדור אחרי הלידה להפסקת החלב אך לפני כיומים נוצר לי גודש בשד , כרגע אני משתמשת בעלי כרוב והמצב קצת יותר טוב . אני לא רוצה התחיל להניק או לשאוב כדי להיפטר מהגודש . כמה זמן יש צורך להשתמש בעלי כרוב , אם הגודש נעלם בפעם הזאת האם יש סיכוי שהוא יחזור ? תודה.
היי לילך, לרוב זה יפסיק מעצמו. חוסר הנקה מפסיקה את ייצור החלב. אם את מרגישה גודש וממש כואב אז כדאי לשאוב קצת - עד הקלה. אם לא מטפלים בגודש זה יכול להתפתח לדלקת. בכל אופן אם לא כואב הרבה = אפשר לעסות את השד - אפילו להוציא קצת במקלחת חמה. מניחה שזה יעבור כעבור מספר ימים. בברכה אלן