פטריה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
בתי יונקת מלא, רופאת הילדים אמרה שיש פטריה על הלשון, הלשון קצת לבנה, הטיפול שניתן ג'"ל דקטרין לפה ולמריחה על השד, האם יש טיפול אחר? כמה זמן יש להמשיך אתהטיפול? וממה נובעת הפטריה בכדי למנוע חזרה שלה..
לקריאה נוספת והעמקה
היי עמית, פטרייה יכולה לבוא מהלידה - פטרייה מסתתרת בפיו התינוק ומתפתח לאחר מספר שבועות. או מטיפול אנטיביוטי - בכל אופן, יש לטפל בו זמנית - כפי שהרופא המליץ בפה - וגם בפיטמות. יש למרוח 5 פעמים לאחר הנקה - והמשך טיפול עד לפחות שבוע שכבר אין כל סימנים של פטרייה. זה אמור לפעול ואם לא אז הרופא צריך לתת לך משהו אחר. החלמה מהירה. בברכה אלן