תוספת מים להנקה, חליטות להקלה על גזים
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
הי, התינוקת שלי בת 12 שבועות ואוכלת חלב אם שאוב, בכל הארוחות למעט ארוחה אחת ביום.הבנתי שמגיע גיל בו יש לתת תוספת מים לתינוק. האם זה נכון? האם יש להוסיף סוכר למים? האם ניתן לתת חליטת לואיזה או חליטת זרעי שומר, כדי להקל על גזים? תודה
היי רעות, אין להמתיק מי שתייה בכלל. כדאי להרגיל את התינוק רק למים. לא מומלץ לתת שתייה אחרת בכלל - וההמלצה הגורפת של כל גורמי הבריאות היא להיניק או לתת פורמולה באופן בלעדי עד 6 חודשים. מתן מים אינו קשור לגיל אלא להנקה. אם את לא מיניקה אז רצוי לתת מים בין הארוחות. תינוק יונק ישר מן השד אוכל ושותה לעיתים הרבה יותר קרובות מאשר תינוק שמקבל אוכל מבקבוק לכן - אם את לא נותנת לו הנקה בכל שעות שירצה אז כן כדאי לתת מים. בברכה אלן