הנקה וכאבים בחזה - זקוקה לעצה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
שלום רב, אני אמא לתינוק בן 3 שבועות (ילד שלישי). מאתמול אני סובלת מכאבים עזים בשד שמאל. כל שטח השד כואב ולמרות שהניקתי ממנו במשך כל הלילה הכאבים לא עוברים והוא נפוח לעומת השד השני (אל לא קשה בכלל).מה לעשות? תודה, הדס.
היי הדס, תניקי את התינוק משני הצדדים בכל הנקה. זאת ההמלצה כדי למנוע בעיות מהסוג הזה. בנוסף זה יכול להיות כבר דלקת. אם יש לך חום אז זה כנראה דלקת בשד. הטיפול המומלץ הוא מנוחה - שתייה מרובה והנקות לעיתים קרובות. רק אחרי 24 שעות אם אין שיפור כדאי ללכת לרופא על מנת לקבל טיפול אנטיביוטי. חשוב מאוד לרוקן טוב טוב את השד. מקוה שזה עוזר. בברכה אלן