סרזט
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
האם יש משמעות לסדר נטילת גלולות סרזט בתקופת ההנקה ובכלל. אם לא הקפדתי לעקוב אחר החיצים - האם המשמעות היא שאני יכולה להכנס להריון?
היי שרון, אין לי כל מושג לגבי גלולות. זה לא כל כך קשור להנקה. כדאי לך לשאול את רופא הנשים שלך. בברכת חג שמח!! אלן
שלום בני בן שנה וארבעה חודשים עדיין יונק ורוצה להמשיך גם אני רוצה להמשיך אך הבעיה היא שנהיה לי דלקת בשד עד כדי חום סחרחורות והקאות כנראה בגלל הסדקים והפצעים שנהיה לי מהשיניים שלו הרופא אמר כמובן להפסיק את ההנקה ונתן אנטיביוטיקה אך מאוד קשה לי להפסיקה רגשית וגם זה מונע את המחזור מה את מציעה לעשות? להפסיק או להמשיך למרות הסיכון שיכול להיות שוב דלקות? תודה מראש