משקל בגיל חצי שנה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום, ברצוני לשאול האם משקל בגיל חצי שנה של 6.530 מהנקה בלבד תקין, ביתי נולדה באוקטובור 2.830 בשבוע 40 (גובה 62.5 ס"מ) תודה
היי חנה, לא רק המשקל מראה שהכל תקין אצל הילדה. לא צריכים לבדוק רק משקל. יש האומרים שתינוקות אמורים לשכפל את משקלם עד גיל 6 חודשים - ואם הולכים לפי זה - היא עשתה את זה בגדול. אם היא תמיד עולה, נראית טוב - עושה כל מה שהיא אמורה לעשות מבחינת התפתחותית אז אין כל סיבה לדאגה. בברכה אלן