ניתוח קיסרי, הנקה ודימום.
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני ילדתי לפני 3 שבועות וחצי בניתוח קיסרי. אני גם מניקה. השאלה שלי היא לגבי דימום לא חזק, (אבל די מעצבן), שלפעמים נפסק ליום, ואחרי יום שוב חוזר. האם זה הגיוני לאחר 3 שבועות וחצי? האם יש קשר להנקה? מתי הדימום אמור להיפסק? האם עלי ללכת להיבדק? תודה, רינת.
היי רינת, נראה לי שדימום הוא נורמלי לאחר 3 וחצי שבועות אבל זה רק מהניסיון האישי שלי - ולא רפואי. כדאי לך להתייעץ עם הרופא אם את דואגת. זה לא קשור להנקה. אבל זה לוקח זמן עד שזה נפסק לגמרי. בברכה אלן