מחזור בהנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
שלום לך, ילדתי לפני חצי שנה ושבועיים את בתי הבכורה, ועד לפני כשבועיים היינו בהנקה מלאה לאחרונה אני מוסיפה לך לחם עוגיות פירות מרק ירקות וכו'. קיבלתי מחזור אתמול ואני לא לוקחת גלולות. לאחר הלידה כשפסק הדימום לקחתי גלולות והפסקתי לאחר כחודשיים . האם יש סיבה לדאגה??? (לגבי המחזור)
היי טלי, לא נראה לי שיש כל סיבה לדאגה אלא שאם את לא רוצה שוב להכנס להריון אז רצוי להשתמש באמצעי מניעה. ההנקה כבר לא תמנע הריון נוסף. אימהות רבות מקבלות מחזור בזמן ההנקה - בחודשים הראשונים יש הגנה כי מיניקות הרבה ובאופן בלעדי-כך שסיכוי להרות הוא קטן. בברכה אלן