שימוש בתרופה בזמן הנקה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
קיבלתי המלצה לשימוש באתופאן 400 בזמן הנקה בני בן שנה ו4 חודשים ואני מניקה רק בלילה כ2-3 פעמים. עליי לבלוע את הכדורים במשך שלושה ימים. האם אוכל להמשיך להניק יחד עם קבלת הטיפול? ואם אצרך לנטול את התרופה האם אצרך להפסיק מיד את ההנקה? אבקש עצתך תודה אביטל
היי אביטל, רוב התרופות היום מתאימות להנקה. אבל זאת שאלה שעליך לשאול את הרופא שלך. הוא צריך לדעת שאת מיניקה ואם אכן מותר ליטול את הכדורים האלה. אם הוא לא יודע הוא יכול לבדוק (גם את יכולה) באחד המרכזים למידע על תרופות בזמן ההריון וההנקה. 1. בילינסון - 03-937-6911 2. אסף הרופא: 08-977-9309 תהיי לי בריאה!! חג שמח אלן