שאיבה בלילה
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
אני שואבת חלב במשך היום אך לא בלילה. האם אי שאיבה בלילה עלולה לגרום שהכמות של החלב תקטן או שמה שאיבה בלילה חיונית? שמעתי שכמוסות חילבה מייצרות הרבה חלב וגם שתיית הרבה תה עם חלב, האם זה נכון?
היי דנית, הנקה ויניקה מגבירות את כמות החלב. לא כל דבר אחר. כמה שתניקי יותר כך מתרבה כמות החלב. כמה שתניקי פחות כמות החלב יפחת. השאיבה באופן כללי פחות יעילה מאשר היניקה של התינוק אבל זה לא אומר שאימא לא יכולה לשאוב את כל החלב ולתת אותו לתינוק ולענות על כל צרכיו התזונתיים. זה פשוט יותר מסובך, מייגע וקשה מאשר להיניק! תניקי יותר וכמות החלב שלך תגדל. למה לקחת דברים סתם שעדיין אין ממש הוכחה מדעית שהם עוזרים. אחרי שאת מיניקה המון - אז תראי אם את צריכה עוד לקחת תוספים להגברת החלב! בברכה אלן