מרכיבי חלב אם
דיון מתוך פורום הנקה
ההודעה שלך התקבלה בהצלחה
היא נמצאת כעת בבדיקת עמידה בנהלי הפורום
ההודעה צפויה להתפרסם תוך 24 שעות ממועד הגשתה
במידה וההודעה לא פורסמה בתוך 24 שעות, מומלץ לעיין שוב בנהלי הפורוםולהעלות את ההודעה מחדש.
* שים לב! הקובץ שצורף יעלה לאתר רק לאחר אישור מנהל הפורום.
אני אם מניקה לפעוט בן שנה ועשרה חודשים - ברצוני לשאול מהם מרכיבי החלב בשלב זה?
היי דנה, מרכיבי החלב אם הם אותם המרכיבים שהיו תמיד. חלב אם הוא הפרשה גופנית ולאחר שלב ראשוי שהחלב מתרבה ונוצר לאחר לידה הוא די נשאר אותו האוכל המושלם עבור התינוקות שלנו. בדיוק הכמות הנכונה של חלבונים, שומנים והכל. אם את רוצה מפרט טכני, אין לי אבל לא חסר מידע בגלישה בגוגל. יש הרבה מעבר לחלב עצמו שאת נותנת לילד שלך. אבל את זה כמובן אני לא צריכה להגיד לך!! בברכת חג שמח אלן